29 Nisan 2012 Pazar

Tadı damağımızda

Koşuşturmalı,eğlenceli,gezmeli bir İstanbul gezisinden dönmüş bulunmaktayız. Öyle güzeldi ki her şey. Her açıdan unutulmaz bir gezi oldu. Mutluyum.
Nikah Beyoğlu evlendir dairesindeydi topuklularla İstiklal de gezemem diye nikaha da espadrille gittim :) Neyse ki tek bunu düşünen ben değildim.
Çok güzel günler geçirdik,kilometrelerce yürüdük,azıcık uyuduk ve tam da istediğim gibi çift katlı otobüste öne oturduk. İstiklalden Kabataş üzerinden Beşiktaşa yürüdük. Dixit diye yeni bir oyun öğrendik onu oynadık. Eğer bulursanız alın ve oynayın.
İlk kez Eylül lerin evine gittim. Fotoğraflarda gördüğüm o balkon öyle güzeldi ki.Hep birlikte keyifli bir balkon yemeği,fotoğraf çekme merasimini gerçekleştirdik. Çok eğlenceli de bir film izledik Dogma adında.
Artık yeni bir fotoğraf makinem var bu konuda da ekstra bir mutluluğum var elbette.
Sevdiceğim sonunda aileyle kaynaştı. Her şey üstüne koskocaman bir nazar boncuğu koymalık bir şekilde. Son günümüzde Rezzan teyzenin enfes hediyeleri , beklenen sergi açılışı ve son gün aile yemeği şeklinde güzel bir şekilde geçti.
Terkosa gitmemezlik etmedik fakat ben birkaç tişört ve bir kaç yüzük alarak en az alışveriş rekorumu kırdım. Sevdiceğimse bu konuda kendi rekorunu kırdı benden çok alışveriş yaparak :)
Eylül ile en kötü zamanlarımızda çektiğimiz o fotoğraf şimdi bir tuvalde ve çok görkemli. Hayaldi gerçek oldu. Daha nice sergilerde nice birlikteliklerle nice gururlarla yeni İstanbul gezileri diliyorum kendime. Yarın terkostan aldıklarımı da bloga koyacağım. Blogu ihmal etmekten blog yazmayı unutmuşum.




Bir de hayallerimin kedi evini gördüm. Onu yaptıracak param olduğunda hiç durmayacağım enfes bir kedi evi yaptıracağım :)





Şarkısız son yapmayayım. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...