18 Nisan 2012 Çarşamba

Uçuşan günler


Bu aralar İzmir'de inanılmaz garip havalar var. Dün sadece güneşli ve rüzgarlı bir gün varken sabah göz gözü göremeyecek şiddette yağmur ve rüzgar vardı.Balkondan çamaşırları alana kadar nasıl o kadar ıslanabildim anlayamadım bile. Şimdi de güneşli ama uçura cinsten bir rüzgar.
 Bu kadar hava durumu raporu ardından artık vize haftamın bitmesine son 2 gün kaldı. Hatta yarın ki teslimi saymazsam son 1. Vize haftamın bitimiyle inanılmaz yoğun günler beni bekliyor. 
Cuma gece İstanbul'a yolculuk. Cumartesi katılmamız gereken bir nikah ve eğlence ardından arkadaşlarla,aileyle vakit geçirmece. Hasan ve dino upuzun yıllar sonra birbirlerini ilk kez görecekler hepimiz merak içerisindeyiz. 
Perşembe Eylül'ün resminin olduğu bir sergi açılışında olacağız. O fotoğrafın çekildiği gün yaşananlar, Eylül'ün boyamam esnasında yaşadığı onca şey derken bitti ve sergiye çıkıyor. Farkında olmadan oluşturduğumuz o sembollerle çok beğeni toplayacak. İnandık ve oldu.Umarım diğer hayalimiz olan kadın sakinleştirme ve iyileştirme kafemiz de bir gün olur :) 
Merak edenler için resim bu gördükçe o kadar heyecanlanıyorum ki koskocaman bir resim :) (1.40 x1.90)



Cuma gecesi de tekrar dönüş yapacağız ardından çarşambaya yetiştirmem gereken çekimler haftasonu boğuşma ve koşuşturma ile geçecek.
Yazdan beri içinde filmiyle durak eski fotoğraf makinesini de İstanbul'a götürüp tüm pozları orada harcama isteğindeyim. Gider gitmez dinonun ve ananemin fotoğraflarını çekeceğim. 
Hava umarım İstanbul'da da buradaki gibi dengesiz olmaz yoksa orada donakalırız.
Sanırım bu Bodrum dışında elle tutulur ilk yarı düzgün tatilimiz olacak sanırım en çok da bunu için heyecanlıyım.





1 yorum:

Emek Kızıltaş dedi ki...

Eylül'cüğümün ellerine, kollarına, emeklerine ve hayal gücüne sağlık. Giderek daha da güzel işler çıkarıyor, ben de mutlu oluyorum. Çok yetenekli, çok, canım benim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...