11 Mayıs 2012 Cuma

The Avengers


The Avengers (Yenilmezler) ı dün izleyebildik.
Şayet  Marvel kahramanlarını seviyorsanız kaçırmamanız gereken bir film ama  ne seviyorum ne sevmiyorum diyorsanız yine de izlemenizi tavsiye ederim.
Film 3 boyutluydu. Nedense gözlükler bende baş ağrısı yapıyor bu yüzden 3 boyutlu filmler benim için biraz çileli geçebiliyor. Bunun yanında gözlükler yüzünden film renklerinde kayıplar oluyor bu yüzden filmden aldığım haz biraz düşüyor.3 boyutlu filmlerde daha iyi bir gözlük üretilene kadar çok sanırım bu böyle devam edecek.
Filmin ilk yarısı karakterlerden hakkında bilgi verir şeklindeydi. Bu yüzden baş ağrım ilk yarıda biraz rahatsız etti.Fakat filmin ikinci yarısında baya güldük gülmenin dışında da ilk yarıya göre çok daha ilgi çekiciydi.
Filmde kahramanların diyalogları çok eğlenceli.
Filmin 2. yarısında gözlük rahatsız etmesine rağmen pek farkına varmadım.

Bu da filmin fragmanı vizyondan çıkarılmadan izlemenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

o gözlük olayına uyuz oluyorum bende :D 3 boyutlu izlemedim çokta keyif aldım :)
-
hemera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...