27 Mayıs 2012 Pazar

Procrastination Günleri





Çoğumuz finalleri başladı hatta bazılarımızın bitmek üzere. Bu dönem aslında hepimizin en verimli dönemi. Kimimiz temizlik yapıyor, kimimiz yemek, kimimiz dolabını düzenliyor hatta odalarımızdaki eşyaların yerlerini değiştirip yenilikler yaratabiliyoruz. Ders çalışmamak adına yıllardır yapılmayı bekleyen şeyler yapıyoruz. Bende hep spora başlayacağım diye kendime söz veriyordum ki yarın ilk finalim var.Daha hiç ders çalışmadım hatta saat 22 den sonra 1 saat spor yaptım. Şimdi blog yazıyorum ardından facebook, twitter, pinterest i bir kez turlayıp çıkıp notlarımı okur ardından da ne hikmetse erkenden yatarım.

Blogumu uzun süredir takip edenler hatırlayacaktır ki biz her yaz taşınırız. İzmir'de 3 yılım ve 3 kez taşınıyoruz. Yine finallerle aynı tarihlere denk geldi.Adeta göçebe hayatı yaşar gibiyiz ama önceki yazılarımda söylediğim gibi bu evi sevmiyorum ve daha belli olmayan yeni evim hakkında bir sürü planım var.
Artık ufak ufak paketlemelere başlayacağız. Zorlu sürece az kaldı umarım içimize sinen ve seneye bu tarihlerde taşınmayacağımız bir ev bulabiliriz.

Şarkısız son yapmayayım hatta iyi geceler şarkısı olsun bu.

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

bu ev hem kalıcı olsun hem de sana şans getirsin. final zamanları en verimli olduğumuz zamanlar açıklaman ise beni öldürdü:)

banu bilgi dedi ki...

Teşekkür ederim canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...