23 Mayıs 2012 Çarşamba

yine kahverengi koliler yine yapışkan bantlar

Şu şehre geldiğimden beri her sene taşınıyorum ve artık o kadar bezdim ki kendi kendime lanet etmelere başladım.Sürekli problemli taşınma aşamaları,ödenecek paralar,kontratlar,koliler,taşımacılar...

Üstümde beni bile rahatsız eden bir bıkkınlık hali oluştu her final dönemi hem finaller hemde taşınma işlemlerinden kaynaklansa gerek. Artık çıkmak istemediğim düzgün bir ev bulmak istiyorum.

Şimdiki oturduğum evi oldum olası hiç sevemedim.Zorunda kaldığımdan taşınmam gerekti üstüne tek başıma çok zor günler geçirdim.Bu yüzden her baktığım yerden uzaklaşma isteği duyar hale geldim.
Bu evde eskisi kadar yemekte yapmadım çünkü öyle berbat hallerdeyken kendime yemek yapmak zorunda kaldığım o günlerden sonra bir daha asla mutfağa girmek istemedim.
Umarım İZmir hayatım boyunca bundan daha kötü ruh halleri ve enerji yıkımları yaşayacağım bir yıl geçirmem.

Taşınmak cidden zor şey. Ev yine çöp poşetleri,koliler,bantlarla dolup taşacak.
Şimdiden tüm bu taşınma işlerinin yoruculuğu stresi üzerime çöktü.
Bir an önce taşınalım ve bitsin bu tantana istiyorum.

Bugünkü yazı dertli banu yazısı oldu resmen.

duruma uygun bir şarkı leona lewis - homeless

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...