18 Haziran 2012 Pazartesi

evde su savaşları






Yeni evden ilk fotoğraflar. Eve taşınır taşınmaz ilk yaptığım şey rüzgar gülünü almaktı. Yıllardır hep isterdim ama taşındığımız evlerin balkonları uygun değildi. Bu sefer ki en uygun olanı çoğunlukla rüzgar gülü aktif bir  biçimde. İnsanlar evime gelirken apartmana uzaktan baktığın kesin şu daire diyecekleri bir balkon yapıyoruz :)  En keyiflisi de o.
Üst taraftaki fotoğraf ise yatak odasından. Aynayı ikea dan aldık. Yanındaki aksesuarlarımı astığımı da önceki yıllarda yine ikea dan almıştık. Fakat o aslında fotoğraf asmak içindi ben onun yerine aksesuarlarımı asmaya karar verdim çünkü çanta içinde kolyeler tam bir kör düğüm oluyor.
Koçtaş yüzünden madur ve salonda yatar haldeyiz. Gelmesi gereken 1 karyola 1 yatak ve 1 kitaplığımız vardı fakat sipariş vermeyi unuttukları için ortada yatak yok cumartesiye kadar kanepede uyumaya devam. Hizmet açısından koçtaş ın bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum.

Faturaları kaybetmişler,yanlış isim yazmışlar, 2 hafta öncesinden aldığımız şeyleri sipariş vermeyi unutmuşlar ve daha fazlası. Bunun sonucunda ise yine gamsız bir şekilde konuşma yapıyorlar. Yüze telefon kapıyorlar. Sanırım bu son koçtaş alışverişimizdi. Bir daha koçtaştan bir iğne bile almak istemez hale geldim.

İzmir'de hava sıcak hatta fazlasıyla sıcak. Evden çıkmamaya çalışıyoruz çıkarsak da alışveriş merkezine gitmeye özen gösteriyoruz.
Hava o kadar sıcak ki dışarı çıkarken ne giyeceğimi bilemiyorum bu yüzden evde kalıp don atlet gezmek et cazip seçenek gibi geliyor.

Bu sıcaklarda hepimizin sıvıya dönüşmemiş olmasını diliyorum.

Neyin var bugün 

2 yorum:

Zulal Ates dedi ki...

Yeni evin hayırlı olsun, güle güle oturman dileğiyle:))


http://www.zulalates.com/

banu bilgi dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...