12 Haziran 2012 Salı

Ilık Deniz Yüzülesi Deniz

Uzun zaman bloga yazmayınca vicdanım sızlamaya başlıyor aklım hep blogda kalıyor.
Taşınma işlerimiz bitti neredeyse yerleştik, zorlu ve yorucu süreci atlattığımızı düşünüyorum. Pazartesi birkaç yeni eşyamız gelecek, yine bir yerleşme yerleştirme maratonu oluşacak olsa da şimdiki evimizi seviyorum.
Her odamız aydınlık,yeni bina olmamasına rağmen ufak bir odamızı yine giyinme odasına dönüştürdük. Gelmesini dört gözle beklediğimiz misafirlerimiz içinse aydınlık balkonlu bir misafir odamızda var.
Yavaş yavaş her şey hazır olmaya başlıyor ardından güzel anılar bekliyor bizi bu evde inancım tam.
Bu evde yeni planlarda var.Geçen yıl hastalığım yüzünden nefret ettiğim evden sonra bu evde yeni yemekler,tatlılar denemesi yapacağım
Yapacağım bazı tatlıları internet üzerinden satma gibi bir niyetim var ama bakalım neler olacak.

Şimdi birkaç günlüğüne bodrumdayız.
Artık güneşlenmeyi pek sevmez hale geldim nedense. Bu ara yeni aktivitem çimlerde gölgelenmek.
Birkaç gün önce olan Fethiye'deki depremi bizde buradan tüm şiddetiyle hissettik.
17 Ağustosdan sonra hissettiğim en şiddetli depremdi.

Tedbir elden bırakmamak lazım.

Burada kara sinekler ısırmaya başladı. Aslında ısırmayıp bir parça koparıyorlar. Yara bere içinde kaldım.

Neyse
Tatlı yaz şarkım. 
ı
http://grooveshark.com/#!/artist/Cocoon/781884

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

başlığını yerim ^^

banu bilgi dedi ki...

Teşekkür ederimmm biraz geç gördüm ama olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...