12 Temmuz 2012 Perşembe

İstanbul ul ul ul l ll lll

Sonunda dün akşam İstanbul'a geldim.

Polisiye ve aksiyon dolu dün akşam sonunda bugün kuzenime kitap almaya gittik.
Kedim tüm gece ayağımın dibinde yattı. ( Bu bana küsmediği ya da kızgın olmadığı anlamına geliyor ) Bu yüzden çok mutluyum. Sabah da pek güzel dakikalar geçirdik.

Bugün optimum a gittik çok fazla araştıran gözle bakmasam da  payless shoesource 'un mağazasını gördüm. Orada diğer mağazalara oranla çok daha uygun fiyata ayakkabılar bulabilirsiniz. Dediğim gibi tam olarak inceleyemedim.
İstanbul'a çok az kıyafetle geldim çünkü burada ucuz alışverişin dibini bulacağım.
En yakın zamanda size ucuz ve güzel alışveriş yerlerini ve aldıklarım hakkında bir yazı ve rehber hazırlayacağım.

Bu akşam doğum günümü gecikmeli bir şekilde ailemle kutlayacağım. Şimdi pastamı yapmaya gidiyorum :)

Herkese iyi ve serin tatiller. :)

1 yorum:

servis dedi ki...

Paylaşımlarınıza ekip olarak destek çıkıyoruz ve begenmeye Sürmeboru olarak devam edecek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...