10 Temmuz 2012 Salı

Karmaşık duygular denizinde bir balık

İzmir'den ayrılırken üzülüyorum ama bir yandan da İstanbul'a gittiğim için seviniyorum.Sonra aynı şey İstanbul'dan dönerken oluyor. Sanırım bu 2 şehirde artık benim evim gibi oldu. Daha derine inince kavuşmalar buruklaşıyor arkalarında bir veda olduğu için. Yine de özlemek güzel şey. İnsan ne kadar değer verdiğini,sevdiğini,bağlandığını anlıyor.

İstanbul'da yapılacak bir ton şey var. Aileyle zaman geçirmek sonra diğer aileyle zaman geçirmek,  dino, arkadaşlar. Yapılacak çok şey görüşülecek çok insan var.

Bavul hazırlama en beceremediğim iştir. Hiçbir şeyi sığdıramam ya da gereksiz fazla kıyafet alırım. Bakalım bu sefer hedefim çok az eşya ile İstanbul'a gitmek. Umarım başarabilirim :)

Bu ara bu şarkıyı çok sık dinliyoruz. İçinde kendi hayatımızdan birçok şey bulduk.Dinledikçe gülümsüyorum,eskilere dönüyorum. Umarım seversiniz :)

1 yorum:

Servis dedi ki...

Paylaşımlar çok güzel,Nescafe makinası firması olarak artık biz de takipteyiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...