31 Temmuz 2012 Salı

Kes-biç plaj elbisesi olsun




Bu tişört sanırım ben burada değilken hediye gelmiş. Tişört dediğimde iki xl ya da 3 xl. Sağolsun annemde giyerim diye saklamış.Bende hemen kesip biçtim kendime plaj elbisesi yaptım. Büyük beden olmasına rağmen bu kadar yakası dar bir tişört görmemiştim sanırım bu yüzden yakasını anında kestim. Arkadakileri yaparken makasla elimi kestim (!) Nasıl becerdiğimi ben bile anlayamadım. Bu yüzden arkasına o şekilde bıraktım. :)
Bilgisayarımda photoshop geçici nedenlerden dolayı olmadığı için fotoğraflar biraz karanlık kaldı.

Bir de İzmir'de dönmeden önce yaptığım başka bir plaj elbisesi var. O daha farklı tabi. O, hasan'ın favorim olan tişörtlerinden bir tişörttü. Gözüm mü kaldı noldu yırtıldı :D Bende onu kesip biçtim ama o bundan daha iyi oldu. Bunun kollarını teğellemek gerekiyor biraz kötü kesip biçmişim :)

Hava durumunda bugün için yağmurlu gösteriyordu.Sadece sabah 6 da 5 dakikalık bir yağmur yağdı geçti hüsranlardayım. Neyse ki bugün hava rüzgarlı da biraz denge sağlandı.

Bugün blogumda temizlik yaptım. Önceki kayıtlarda açılmayan ve hata veren tüm görselleri tek tek sildim. Hayret ki bunu yapmaya  hiç üşenmedim :)

Bu şarkıyı da çok severim :)

2 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

Ön tarafı yarım bir Darth Vader olmuş.

banu bilgi dedi ki...

Hiç dikkat etmemiştim siyah bir boyayla onu tam bir darth vader yapsam güzel olur :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...