5 Temmuz 2012 Perşembe

Rüzgarlı gün sonu burun soyulması




Hep fotoğraf çeken olunca fotoğraflarda görünmeme gibi bir sıkıntı çıkıyor ortaya. Bende baktım yine bu gezide fotoğrafım olmayacak ayaklarımı soktum kareye öyle çektim fotoğrafı. Geçen hafta sonu 2 günlüğüne Doğuş'un yanına Kuşadası'na gittik. Sanırım dalgalı denize girmeyeli epey olmuş. Denize girerken her büyük dalgada zıplamanın verdiği eğlence apayrı. Kıyı biraz pisti.Sazlıklar dalga yüzünden kalkan kumlar rahatsız edici olmasına rağmen açıklar baya temizdi. En büyük eğlencemiz plastik top alıp saatlerce onunla oynamamız oldu. Bu sayede hepimiz ıstakoza döndük :) 
Bir ara Doğuş kıyı tarafın pisliğini Hindistan'daki sulara benzetti, özellikle pazar günü durum o kadar vahimdi. Tabi ki sonrasında mikropların gazabına uğradık. 
Gölköy'ün denizine alışınca diğer yerlerin gerçekten de tadı olmuyor. Ne kadar derine giderseniz gidin her zaman ayaklarınızı görebileceğiniz berraklıkta oluyor su. 

Haftaya İstanbul'a dönüyorum. Orada yapılacak bir sürü işim var, görüşülecek arkadaşlarım. 

Bu da Eylül, geçen yıl bizim yanımıza geldiğinde ikea günümüzün videosu :)


2 yorum:

Grace dedi ki...

bu ayak fotoları olmazsa olmaz zaten ama cok guzel :)

Aslı Şahin dedi ki...

Paylaşımlarınızı yakından takip ediyorum . Ucuz tatil yapmak isterseniz sitemizi ziyaret edebilirsiniz .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...