20 Ağustos 2012 Pazartesi

6

İzmir'e dönmeme son 6 gün.

Bu sayının gördüğümde aklıma hep Fatih  geliyor :)
Neden 5 değil ya da 7 değil de 6 .

Her neyse dönmeden önce. Size İstanbul'a geldiğimde ucuz alışveriş ile ilgili tavsiyeler verecektim. Fakat sıcaklar dolayısıyla pek gezemedim. Bir de başka koşuşturmalarım vardı.
Hala 6 günüm var  farklı bir yer öğrendiğimde kesinlikle yazacağım.
15 tl ye olan espadriller gittiğimde kalmadığı için ne görebildim ne alabildim.
Dün yeni bir yer fark ettim. Yeni Sahra'da olan Optimum Outlet'te Hemis adında bir mağaza. 
Belki başka yerlerde de şubeleri vardır. 4 al 3 öde kampanyası vardı toplam 20 tl ye 4 ürün aldım.
Bütün ürünler muhteşem değil elbette ama çok güzel şeyler de bulmak mümkün.
Bu ara her yerde indirim var kaçırmamak lazım ama ben kendimi frenlemiş bulunmaktayım.

Beni bu havalar mahvetti.
Havaların bir sıcak bir soğuk olması, bizim evin sürekli uçuran bir rüzgar etkisinde olmadı dün bir kez daha ateşlenip hasta olmama neden oldu.
Bayramın ilk günü hasta olarak da ayrı bir rekor kırdım.

Kendimi pinterest'e inanılmaz kaptırdım. Sürekli dekorasyonla ilgili paylaşımlara bakıyorum.
Şimdiden İzmir'deki evde yeni düzenlemelere başladım kafamda. Artık okul açılana kadar sürekli evle uğraşırım.

Kalyon'un oje matlaştırıcısını aldım deneyip işe yarayıp yaramadığı hakkında haber veririm.
Watsons da baya indirim vardı. Bir de Turkcell indirimi varmış makyaj malzemelerinde.

Bu sefer kolaylık olsun diye kullanmadığım kıyafetlerimi şimdiden bavula yerleştirdim. Yine tıka basa bir bavul olacak.Bavul yerleştirme teknikleri hakkında kesin bir eğitim ya da video olmalı. Her zaman tıka basa oluyor,zor kapanıyor ve ben taşırken çile ile dolup taşıyorum.


 Bir de insanlar onlara davrandığımız gibi bize davransalardı belki her şey çok daha farklı olabilirdi.

Bu da şarkımız Summertime Sadness

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...