12 Ağustos 2012 Pazar

Ben mesela


Bu  yazımda bahsetmiştim okuduğum kitaptan. O zaman daha yeni yeni başlamıştım. Kitabın çok sürükleyici olduğunu düşünüyorum.Bir süre ara vermek zorunda kaldıysam da sonra arayı kapattım :) Bende bir takıntı vardır. Kitabın bölümünü bitirmeden yarıda bırakamam. Bu kitapta gözümden uyku akmasına rağmen yine de takıntımı hiçe sayıp dayanabildiğim kadarıyla bölüm yarılarına kadar gittim. Kitapta sık sık erotik unsurlara rastlanıyor. Bazılarına göre kitap ahlaksız ve hiçbir şey katmazken ben kitabı gayette beğendim. Hatta kitapta bir doğum anı o kadar detaylı ve güzel betimlenerek anlatılmıştı ki bir anda kendimi o acıları hissederken ve kendimi karakterin yerinde buldum. Sanırım kitapta beni en çok etkisinde bırakan bölüm oydu. Bazen neler olabileceğini tahmin ediyorsunuz bazense şok oluyorsunuz. Kitap 2009 basımı okumak isterseniz bulmakta çok zorlanmayacağınızı düşünüyorum.

Annemin bir anda ev kirli,halılar kokuyor telaşı tutunda akşam 10 da halı sildik temizlik delisi kadınlar gibi :)

Garip bir şekilde hislerim kuvvetlendi. Gerçekten bir şeyin olup olamayacağını hissetmeye başladım. Tabi ki bu genelde kendimle ilgili şeyler. Garip. Belki de bile bile lades olmuyorumdur hiçbir fikrim yok açıkçası.
Bazen çok şanssız bir insan olduğumu düşünüyorum arada bir yaşa sevincim yok olmasın diye hayatıma şans serpildiği de oluyor tabi.

Kozyatağı carrefour daki mağazalarda indirim var. Ama ben pek bir şey bulamadım. Koton'dan bir tişört ve küpe aldım Mango dan da 3 boyutlu bir tişört aldım. O tişörtü geçen yılda görmüştüm almadım şimdi yine bulunca kaçırmak istemedim. Eskiden afrodit de çok güzel şeyler olurdu ama mağazaya girmem ve bir tur atmamla çıkmam bir oldu. Salı pazarında bile çok daha güzel ve kaliteli ürünler vardır.

Sıcaklar ve soğuklar yine birbirine karıştı şimdi bir sıcaktan bir de soğuktan hasta olurum. Kışın bile bu kadar hasta olmamıştım. Polen mevsimi değil diye biliyorum ama sanırım yanılıyorum alerjim nüksetti.Bu havalarda burnum çeşme gibi ve sürekli hapşırıyorum.

Bu hafta da böyle geçti. Kullanmadığım eşyaları bavula yerleştirdim. Gereksiz fazla eşya getirmişim yine bir kez daha anladım.


Bu hafta da böyle geçti işte.

İyi ve mutlu bir yeni hafta dilerim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...