10 Ağustos 2012 Cuma

çikolata + pinterest sonrasını hatırlamıyorum



Şaka maka pinterest neredeyse her gün birkaç kez girdiğim bir site haline geldi. Ve hesaplarımın olduğu siteler arasında sanırım en sevdiğim olabilir.
Zaman geçirmek için, kafa dağıtmak için, rahatlamak için, yeni şeyler öğrenebilmek ve yaratıcılığınızı geliştirmek için tam bir nimet niteliğinde.

Bugün tüm günümü resimler,illüstrasyonlar ve fotoğraflara bakmakla geçirdim. Ayrıcı bu site size bilgisayarınızda hiç yer kaplamadan kendinize dev bir arşiv oluşturma olanağı da sunuyor.
Modayla ilgili de birçok şey bulabilirsiniz.
Bazen burada gördüklerim sayesinde ne giyeceğim derdinden kurtuluyorum. Ayrıca günlük yaşamda da yeni fikirler veriyor insana.

Aşağıdaki haberi de okuduktan sonra 1 paket çikolata sonrada pinterest te birkaç saat kafa dağıtmak öyle huzurlu hissettiriyor ki.
Bu da benim pinterest teki hesabım  http://pinterest.com/benmesela/ 
umarım sizde seversiniz.

Belki okumuşsunuzdur. Okumadıysanız da bu haberi okumalısınız.
Ben okuduktan sonra çok mutlu oldum. Böyle insanların yaşadığını bilmek,onlarla aynı oksijeni solumak umut verici.
okumak için tıktık

1 yorum:

derdibolgızıl dedi ki...

Haberi okuyunca aşırı ötesi mutlu oldum, bende az önce hayvanlarla alakalı minik bir şey karalamıştım.. Köpekleri ayrı severim nedense (: Ve de arşivini merak edip kurcalama fırsatı buldum hakikaten güzel (: hmm, bende takılıp kafa dağıtayım. çikolata eşliğinde. Çaldım senden :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...