1 Ağustos 2012 Çarşamba

Eski sarı saman kağıdı


Sahafdan aldığım 1 tl lik kitaplardan birini okudum. Şimdi ikincisindeyim. 




İlk kitap Prensesin Aşkı Bir Tahtı Sarsan Skandal idi. İçinden 95 yılında alındığına dair dekont gibi bir kağıt çıktı.Çok özel ve güzel bir kitap. Diana hakkında hiç bilmediğim hatta aklıma bile gelmeyecek o kadar çok şey öğrendim ki.

Fazlasıyla hassas, stresin vücuduna hastalık olarak döndüğü ünlü ama çok mutsuz reddedilen ve aşkı arayan bir kadının öyküsü. Çok kırılgan ama özel. Tutkulu bir aşk.

Kitabı okurken karakterleri öğrendikçe internetten araştırdım. Fotoğraflara baktım.

Bu tür kitaplar okumayı seviyorum. İnsanların hayatlarına girip onların ne yaşadıklarını hissetmeyi.

Kitap 1995 basımı .Belki sahaflardan ya da internetten 2. ellerini bulabilmeniz mümkün olur.





Bu da şimdi okumaya başladığım bir kitap. Sürükleyici değişik bir kitaba benziyor.

Daha ilk bölümü okudum birkaç bölümden sonra hakkında bir şeyler yazabileceğimi umuyorum.


Kışın okul yüzünden o kadar boşluyorum ki kitap okumayı yazları kitap okuyarak geçirmek bir başka mutlu ediyor. Her akşam üstü gece yatmadan kesinlikle biraz kitap okuyorum.
Fark ettim ki kitap okumak rahatlamam da ve sakinleşmem de çok etkili oluyor.
Bazen okurken hayallere dalıyorum,karakterler yerine koyuyorum kendimi. Arada fark ediyorum ki sanki gözümün önünde bir ekranda görüntüler kayıp gidiyor.
Arada kitaptan dalıp başka yerlerden çıktığım oluyor.
Okunmuş kitabın yaşanmışlığı,anısı vardır. Bu yüzden de sahaflar biraz da anı dükkanıdır,candır.

Fizy de sorun varmış sanırım herkes de açılmıyormuş bu yüzden şarkıları youtube dan paylaşıyorum.
http://youtu.be/YnzgdBAKyJo


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...