15 Ağustos 2012 Çarşamba

Film önerileri vol. bilmem kaç



Filmi dün gece cnbc e de izledim. 

Film 2002 yapımı.

ve bir kez daha hatırladım eski romantik komedilere olan özlemimi.
Şimdikiler de bir şey var yani bir şeyler eksik. O ana kadın karakterle özdeşleşemiyorum. 
(Elbette bu her film için geçerli değil. )
Halbuki anında kaptırıyorsunuz kendinizi bu filmde. Uzun zamandır bu filmde diğer filmlerde hissetmediğim canlı duyguları hissettim. Hayal kırıklığını, gururu, ve sonradan çıkagelen o kadının saçını başını yolma isteğini.
Sanki filmi yaşadığımı hissettim bir an :)
 Tabi ki bunda yönetmenin başarı göz ardı edilmemeli.

Bu kısa yakınmanın ardından biraz da filmden bahsedeyim.

Filmde birbirine iki zıt karakter olan Lucy ve George un birlikte çalışmaya başlar.Lucy, George un tüm hayatının kontrol merkezi haline gelir. Bu duruma daha fazla dayanamayan Lucy  işten çıkabilmek için yerine yeni bir avukat bulmaya çalışır.  Bu yeni aday yani June un gelmesiyle her şey değişir...

Konuyu heyecanında bırakmak istedim.

Umarım sizde seversiniz :)

Bu da fragmanı :)



***





Bu da diğer film önerim.
Birkaç hafta önce izlemiştim ama yazmayı unuttum tesadüfen bir yerde görünce aklıma geldi.

Bu film diğerine göre çok daha eski 1987 yapımı. 
Filmin konusu çok farklı, çok hoş bir hikaye.

Film 3 tane de Oscar almış.

Loretta nişanlısını bekleyen duygusal ve utangaç bir kadındır. ( Konuda ayrıca evde kalmış da yazıyor fakat ben eklemek istemedim.) Nişanlısından evlenme teklifi almıştır fakat nişanlısının annesi hasta olduğu için onun yanına gitmek zorunda kalır. Nişanlısı, Loretta 'dan onun yabani ve görüşmediği kardeşi olan Rony i düğüne davet etmesini ve aramasını izler. Rony operaya düşkün bir fırın işçisidir.
Loretta, Rony ' nin çalıştığı fırına gider ve tanışırlar. Bu tanışma sonrasında işler iyice çığırından çıkacaktır. 

1 yorum:

ozgur dedi ki...

Tanıştığımıza çok mutlu oldum,birkaç dakikada bir sürü tanıdık duygular çıktı karşıma seni okuyunca ve çok mutlu oldum...
Ben de geçen akşam Sandra Bullockları izledim ve çok sevdim,ben yolamadım,sen bari yolsaydın ya o sarışını!
Moon Struck da çoook eskiden izlediğim ve anılarımda kalmış bir filmdir,yeniden izleme isteğim kabardı :)
Ayrıca hayvan ambulansını senden duydum ve ÇOK şaşırdım,sevindim,sana teşekkürü borç bilirim :)
Sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...