22 Ağustos 2012 Çarşamba

Hamların Efendisi

Bugün otobüs de dolu olunca yeni açılan metroyu deneyeyim dedim.
Metrodaki inanılmaz rutubet kokusu üstüne vagonların içindeki koku da bir garip.
Ayrıca insanlar yürüyen merdivenlerin 2 tarafını da işgal ediyor İzmir'den alışık olmadığım için sinir bozucu geldi.  Genelde orada yürüyen merdivende beklemeyi pek sevmiyorum ama saatlere ve aceleme göre de değişiyor tabi.

Her neyse bir salaklık yaptım. Bu ara sıkılaşmak adına evde spor yapıyorum sanırım biraz da onun gazıyla yürüyerek çıkarım onları mı bekleyeceğim dedim. Demez olaydım. Ben alışmışım İzmir'in azıcık merdivenli metrosuna. Çıkıyorum çıkıyorum bitmiyor aynı zamanda  yiğitliğime bok sürdürmemek adına da hiç taviz vermeden çıkıyorum merdivenlere.
Merdivenlerin sonunda neredeyse bacaklarımı hissetmez hale geldim.
Neyimeyse benim merdiven çıkmak acı bir tecrübe edindim.

Bu arada Kadıköy de Bahariye Caddesi'nde Uzak Işıklar adında Starbucks ın yanında bir takıcı var. Hem uygun hemde çok güzel şeyler var tavsiye ederim.

Bugün çok çok eski bir şarkıyla sonlandırıyorum yazımı :)

Tık tık

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...