13 Ağustos 2012 Pazartesi

Kediler çok güzel sevsenize



İnsanlar çok garip ya da garip olan sadece benim.
İzmir'e dönüş tarihim kesinleşti. Beklediğimden erken bir tarih.Gitmeye can atarken şimdi tarih belli oldu ve o kadar da gitmek istemediğimi fark ettim. İsteksizim ve üşeniyorum.
Aslında bilemiyorum sanırım duygularım biraz karışık. Hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Ben bilgisayar koltuğumda ve dizlerimi karnıma çekmişken zaman dursun ve böyle blog yazarken kala kalayım istiyorum.

Bir anda böyle bir ruh haline girmek ürkütücü oldu. Şimdi düşünüyorum da baştan aşağı boşluklarla geçen bir hayatım var. Özellikle de yaz tatilim ama bunun en büyük nedeni sıcaklar. Bünyem sıcaklara karşı inanılmaz zayıf aslında soğuğa karşı da ama sıcakta bir felaket. Küt diye düşüp bayılıyorum. Sanırım tansiyonumu oynatıyor sıcaklar. Bu yüzden de evden çıkmaya özellikle de sıcaklar da pek cesaret edemiyorum.

Sanırım hayallerimi başkalarının yaşıyor olması ve onları görmem,okumam,duymam ya da başka bir yol şu ruh halimin en büyük sebebi.
Tembelim,huysuzum,huzursuzum.

Hiç kedi kokladınız mı ? Ben kedimi kokladım çok garipti. Burnumu ensesine iyice yaslayıp buram buram kokladım. Kendi istemeden sevilmekten ve kucağa alınmaktan nefret eder.Sürekli söylenir ama yine de o benim bebeğim.


Kendime not : hayatını düzgün yaşa , uyuşuk olma !

Bu ara şarkısız sonlar yapıyorum çok nanemollayım ondan galiba.

2 yorum:

derdibolgızıl dedi ki...

daha dün kedinin birini mıncıra mıncıra sevdim :D beni de çarpar sıcaklar seni anlıyorum . küt bayılırım.. Sıcaklar yüzünden böylesin bence. bak sonbahar gelsin aktif olursun (: o da hüzün çökmezse içine tabi (:

deniz..* dedi ki...

"Sanırım hayallerimi başkalarının yaşıyor olması ve onları görmem,okumam,duymam ya da başka bir yol şu ruh halimin en büyük sebebi.
Tembelim,huysuzum,huzursuzum."

Al benden de o kadar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...