29 Ağustos 2012 Çarşamba

Serin İzmir Güzel İzmir

Neyse ki medya okur yazarlığı sınavımda bitti gitti. Sınav gibi olmayan bir sınav yaşadık. Mavi kalem kutumla günü kurtarmam dışında yazı yazmaya yazmaya yazım o kadar kötüleşmiş ki. Ben bile rahatsız oldum.

Kayıp kent kartımı çıkarttırdım. Hasan'a kent kart vermemek lazımmış bunu öğrendim :)

İzmir'de sevdiğim şeylerden biri de yeni 169. Ne sabah sayılan ne öğlen sayılan bir saatte serin otobüste denize karşı yolculuk yapmak gibisi yok. Sürekli bu güzergahta gidip gelebilirim.

Dün tüm gün İzmir'de muhteşem bir hava vardı. Rüzgarı perdeyi çılgınca dans ettiği bir sabaha uyanıp ayılamamak da ayrı bir güzeldi .

Uçakta çok garip bir şey geldi aklıma. Yanımda oturan adam bana iyi akşamlar dedikten sonra boş olduğu için öne geçene kadar yanımdaki insanla konuşmanın önemi aklıma gelmemişti. Şayet havada ölürseniz ya da bir kaza geçirirseniz son gördüğünüz insan yanınızdaki olacak. Garip bir histi.

Friends & Burgers İzmir'deki en muhteşem hamburgerci bence.
Daha alavara'ya gitmedim ama en yakın zamanda ona da gitmek var aklımda.Midemde tütüyor.

Şimdi bu postu bitirip sevdiceğimin çok özlediği tarçınlı barbunyamı yapacağım.

Şimdilik İzmir'den bu kadar.

Son günlerde izlediğim en hoş video.


La Prochaine Fois (The Next Time) from A76 PRODUCTIONS on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...