24 Ağustos 2012 Cuma

son 3





Havaalanında beklerken okurum diye kadın kokusunu almıştım.
Geçenlerde kadıköy'e gidip Alkım'a da uğrayınca, bende yeri nedense ap ayrı olan Tim Burton'ın kitabını aldım. Kitap aynı zamanda resimli ve ince. Herkes sevmiyor ama ben bir tutkunuyım kitabın.
İçimde yazılanları neredeyse çok iyi bildiğim halde yine de okumaya kıyamıyorum.

Bazuka'yı ise tavsiye üzerine aldım o da hikaye kitabı. Kitaplar ince olduğu için Havataş'a bindikten sonra İzmir'e kadar geçen süre zarfında baya okurum diye düşünüyorum.



Bu da Tim Burton'ın sevdiğim yazılarından biri. 

Çok Gözlü Kız
Gezerken bir gün parkta
Şaşıp kaldım bir anda
Bir sürü gözü olan
Bir kız vardı karşımda. 


Gerçekten çok güzel kızdı
(Bir o kadar şok edici!)
Ağzı da vardı tabii
Muhabbet ilerledi. 


Konuştuk çiçeklerden 
Gittiği şiir derslerinden 
Gözlük takacak olsa 
Çekeceği dertlerden. 

Bu kadar çok gözü olan 
Bir kız tanımak harika 
Ama sırılsıklam oluyorsunuz 
Ağlamaya başlayınca.


İyi haftasonları.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...