15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yüz yüze konuşalım



Beni bilirsin nefessiz kalmaya dayanamam
Sanki dakikalarca nefesimi tutmuşum gibi atıyor kalbim
Halbuki sadece cam ekranın arkasındasın
Daha ortalarda yoksun
Sadece bir silüetsin.
Kilometreleri aşmak için bir adım atacağım
Kalp atışlarım hızlandı
Özlemek güzel, özellikle de bu kadar çoksa
Çok mu fazla özledim
Evet, hayır, elbette evet.
Senin kalbin hiç böyle attı mı ?
Sanki birazdan kalp krizi geçireceğim.
İşte bir kramp daha ve derin bir nefes
Hala bir silüetsin.
Karşımda iken her şeyin değişmesine izin vermemeliyim
Hep seni böyle özlemeliyim
Sen beni hiç böyle özlemiş miydin ?
Her şey taze kalmalı
Pazarın girişindeki maydanozlar gibi
Hatırlıyorsun değil mi ?
Tabi ki ama sen hiç sevmezsin
Dağlar,denizler,yollar,otlar geçeceğim
Sonra geleceğim
Taşıyamadığım bavulum ve diğer eşyalarımla
Yokuşu çıkıp sokağa girdiğimde ilk kedili kadını göreceğim
Ahh, işte rüzgar gülüm
ve işte en zoru evet evet apartman kapısı
Paldür küldür yıka döke kapıdan geçeceğim
 Belki bavulumu taşıyan sensin ya da 3. müz
İşte yine başladı
Evet, kalp atışlarım
Eve geldiğim ilk gün nabzım tavan yapıyor
Dın dın dın diye değil de dındın dındın dındın diye atıyor
İşte oradasın tam karşımda
Durmaksızın şnorkel olmadan dubalara yüzmüş gibiyim
"İstanbul kokuyorsun" diyeceksin suratını asıp
Dudakların hep böyle güzel miydi
Peki ya kemiklerin
Bana hep böyle mi bakıyordun
Onca günün ardından ilk öpücük
ve işte nefessiz kalıp geri çekiliyorum
Sanki ilk kez öpüşmüşcesine kalbim patlayacak gibi atıyor
Bu sefer patlayacak diyor her seferinde olduğu gibi
Özlemek mi tazeliyor
Ben hiç bu kadar çok sevmemiştim peki ya sen ?



3 yorum:

Grace Happy dedi ki...

kalbım patlayacakmıs gıbı atıyor ne guzel soz o...

banu bilgi dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Aslısın dedi ki...

kalbime dokundun yine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...