16 Eylül 2012 Pazar

Ben bunları kimseye anlatmadım




video



Dün Bülent Ortaçgil'in Sen'fonik konserindeydik. Konser bilet saatinden sadece 15 dakika sonra başladı.
26 kişilik yaylı grubu ve onların sempatik orkestra şefleri dışında davul,bas,klavye ve elektro da değişmez isimleri vardı. Konuk sanatçıları ise Erkan Oğur ve Birsen Tezer vardı.
15 dakika mola vermeleri de dahil konser neredeyse 12 ye kadar sürdü. Şarkılar senfoniyle birlikte inanılmaz bir hal almıştı. O kadar alışmışım ki Ortaçgil'i bilgisayardan dinlemeye sesini canlı duymak çok garip geldi en başta. Sanki gerçekte orada değilmiş başka birisi onun sesine playback yapıyor gibi hissettim. Bir sese vücut bulduramamak bu olsa gerek diye düşünüyorum.
Şarkılar sabaha kadar sürse kimse kalkmadan dinlerdi diye düşünüyorum.
Konser Fuar'daki açıkhavada yapılması nedeniyle her şarkı bitiminde düğün sesleriyle birlikte Bülent Ortaçgil gülmeye başlıyordu. Bir arada önündeki kağıtları düşürüp "her şeyi de düşürdüm." diyerek kendi kendine söylendi. Bazı insanlar pamuk gibi olur ya işte o da öyleydi. Anılarını anlattı, şakalaştı, söylendi, güldü.

ve tabi bir de Birsen Tezer geldi.
"Kimseye Anlatmadım" ve tabi ki  "Çığlık Çığlığa" yı söylediler.  Her iki şarkı da inanılmaz oldu. Ama Çığlık Çığlığa' da Birsen Tezer elektro soloları eşliğinde coştu yükseldi ve şarkı sonunda yere indi. Muhteşem bir performansı olduğuna inanıyorum bu şarkıda.
Tek başına çıktığında izlediğimize oranla bu sefer saçlarını sımsıkı toplamıştı ve kan kırmızı elbisesi vardı daha genç ve şarkı söylemek için daha heyecanlı duruyordu.

Eğer bu konser şehrinize gelecekse kaçırmamanızı tavsiye ederim. ve imkanınız olursa kesinlikle Birsen Tezer'i dinlemeye gidin diyorum. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...