6 Eylül 2012 Perşembe

beni gıcık tuttu

Bir haftaya yakın şiş kalan bademciklerim geçti diye sevinirken ardında kalbim çıkacakmış gibi hissettiren öksürük bıraktı.

Evde işim olmadığı zamanlarda giysi dolabımı tekrar düzenledim ayıklamalar yaptım. Odadaki dolabı giyinme odası olarak kullandığımız ufak odaya taşıdım. Neyse ki belimi sakatlamadan taşıma işlemini hallettim.
Giysi dolabım topluyken çok iyi hissediyorum fakat bozarken hiçbir vicdan sızlaması hissetmiyorum.
Dün uzun zamandır geçerken gördüğümüz kordondaki hem kitap evi hemde kafe olan yere gittik.
Çayın tadının güzel olması çok önemli bir özellik bence. Çayda yudum alır almaz bergamotlu çay olduğunu fark edince beni kazandılar.
Kışları orada oturup çay içerken sakin müzik eşliğinde kitap okumayı hayal ettim.

Dün fotoğraf sergisinden sonra o kadar yürüdük ki fiziksel olarak işe yaramasa bile ruhsal olarak sıkılaştığıma inanıyorum :)

Ailenin minik yeni üyesinin doğmasına çok az kaldı. Bu aralar rüyamda onun doğduğunu görüyorum.

Eve taşınalı çok uzun zaman olmasına rağmen yeni yeni düzen oturuyor.
Bir mutfak kaldı onun içinde koçtaşa istediğimiz rafın gelmesini bekliyoruz ardından her şeyiçime sinen bir hal alacak.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...