13 Eylül 2012 Perşembe

Zonk Zonk

Uzun zaman sonunda midemle alakası olmadığı halde en çok midemi etkileyen faranjit günleri yaşıyorum. Mide bulantısı yapacak bir hastalıkmış ama bendeki biraz işin suyunu çıkarmak oldu. 
Her insanın bir hassasiyeti vardır. Benim ki mide. Eğer midem kötüyse iyileşmek için güç bulmak da bir o kadar zor oluyor.Psikolojik olarak da hemen yıkılıyorum. Midem iyi olsun öksürüğü çekmeye razıyım. Azıcık daha zorlasalar serçe parmağımla yarışacak ebatta bir ilaçla cebelleşiyorum 12 saatte bir.
İlaçların mg ının fazlalığından mıdır hastalıktan mıdır bilemiyorum sürekli bir huzursuz mide,ağrılı beden ve kötü mide günlerine dönmemek adına yediklerimi içimde tutmakla savaşıyorum.
Cumartesi bir konser var ve yine hastalık yüzünden konser kaçırmak istemiyorum.

Bu arada hastayken tv de Tina Turner'ın biyografisini izledim tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...