3 Kasım 2012 Cumartesi

Moonrise Kingdom




Uzun zamandan sonra bloga dün izlediğim bu enfes film ile dönüş yapıyorum.

Wes Anderson filmlerini sevenlerin beğenisini kazanacağına inandığım bir film Moonrise Kingdom.
Filmin sakin ve huzurlu bir yapısı var.En sevdiğim özelliği ise filmin her saniyesinin bir fotoğraf karesi niteliğinde olması. Filmde oyuncular oynadıkları karakterlerle öyle bir uyum yakalamış ki sanki kendi hayatlarını sergiliyorlarmış hissine kapılıyor insan, özellikle de genç başrol oyuncuları.
Filmin hikayesi, karakterleri, renkleri, müzikleri ve kostümleri inanılmaz. Ben ki filmleri tekrar izlemeyi sevmeyen bir insan bu filmi tekrar tekrar izleme isteğiyle dolup taşıyorum.
Film zaten çok uzun değil 94 dakika bu yüzden film siz ona doyamadan bitiyor.

Bazen olur ya bir filmi o kadar çok beğenirsiniz ki hem kimseye söylemeyip kendinize saklayasınız gelir hemde paylaşmak için can atarsınız işte o psikolojideyim.

Filmin hikayesini yazmak istemedim çünkü direk filmin fragmanını görmenizi istiyorum.
Umarım beğenirsiniz.



3 yorum:

Martin Tambourine dedi ki...

Bu yazıyı çok önce yazmadınız ise film bu sene zaten o tarihlerde oynadı ve gösterimden çoktan kalktı.

Kişisel Not: Sinemada çıktığı ilk gün izlememe rağmen çok büyük hayal kırıklığına uğratmış film.

Mia Wallace dedi ki...

ahh! bu film benim için bu senenin en güzel filmi!

izlediğimden beri etkisinden kurtulamadım ve müzikleriyle aşk yaşadım. sonra wes anderson'ın tüm filmlerini indirdim. şahane şahane şahaneeee!

banu bilgi dedi ki...

@Martin Tambourine Ben yazarken bir karışıklık yapmışım.

Herkes de farklı etkiler yaratabiliyor elbette.

@Mia Wallace benim içinde yılın en güzel filmlerinden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...