14 Kasım 2012 Çarşamba

vizeler gümbür gümbür geliyor



Vizelerin yaklaşmasıyla doğal olarak sıkışmalar son ana sıkıştırılan projeler için koşuşturmalar başladı. Önceki yıllara oranla bu yıl daha az dersim olduğu için tüm sınavlarım neredeyse ilk haftada bitiyor. Umarım hepsi iyi geçer de sınavlar bitiminde kalan diğer haftayı güzel bir tatille kafa dinleyerek geçirebilirim.

İzmir'de inanılmaz bir 10 Kasım anma törenine katıldık. İzmir'de törenlerin yeri, hissettirdiği duygular apayrı. Resmen anlatılmaz yaşanır bir andı.

Son zamanlarda hatırladığım kadarıyla Ruby Sparks'ı ve Reha Erdem'in  Kaç para kaç filmini izledim.
Şuan Venedik'te Bin Gün kitabını okuyorum. Kitabın daha yarısındayım ama kitabı çok beğendim hevesle ve hayalimde canlandıra canlandıra okuyorum.

bu ara severek dinliyorum

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...