15 Aralık 2012 Cumartesi

Sanki yüzyıl geçti


Blog yazmayalı o kadar uzun zaman oldu ki en son ne yazdığımı bile hatırlayamıyorum.
Vizelerim başladı bitti, bir sürü garip şey oldu, ağladım, güldüm, grip oldum. 
İzmir'de burnu silmekten tahriş eden, dudakları soğuktan kıpkırmızı yapıp kurutan o fena havalar başladı.
Havaların soğuması ve zayıf bağışıklık sistemime karşı düzenli olarak ekinezyalı kış çayı ve ekinezyalı pastillere dadandım. İlk kez bu kadar çok bitki çayı ve nane limon içtim herhalde. Nane limon dünyamdaki en yararlı şeyler listesinde bu yıl ilklerde. Artık çantamda bile taşır oldum. Özellikle de benim gibi psikoloji değişim midesine vuran insanlar için pasiflora değerinde bir ganimet.
Finallere az kaldı yapılacak bir sürü proje var ama bünyem yumurtanın kapıya dayanmasını bekliyor.
Değişmek, planlı olmak şart oldu. Hem kendime söylenip hemde aynı şeyleri yapıyorum.
Ayrıca pintereste fena dadanmış durumdayım.
Her gün birkaç saatimi kitlenmiş bir şekilde pinterestte geçiriyorum.Elimde olmayan bir rutin haline getirdim.Repinler olmasa alışveriş nefsim nasıl körelirdi bilemiyorum.

Bu da benim pinterestim. Ben Mesela


http://fizy.com/#s/16qxrn

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...