28 Aralık 2012 Cuma

sen anla diye










Finallerin yaklaşmasıyla birlikte fotoğraf ödevlerim katlanarak çoğaldı. İyileşmenin de verdiği gazla kendimizi sokaklara attık. Siste kaybolduk is koktuk. Fotoğraf makineme sinen is kokusunu nasıl arındıracağım hakkında hiçbir fikrim yok. Sabahtan asansör eşliğinde başlayan foto gezimizin ikinci durağı hediyelik eşya fuarıydı. Fuarda meşhur antakya künefesi vardı bir yandan tel kadayıfı canlı yapıp bir yandan da künefe servis ediyorlardı. Ben bu tür tatlılara çok bayılan biri olmadığım için ilk künefemi 21 yaşında yiyerek ayıplanma rekorları kırdım. Yıllar önce ananemin yaptığı baklavadan 7 dilim yiyip tansiyonumu fırlattıktan sonra artık şerbetli ağır tatlılar yiyemez oldum yediğimde anında tık tık başlıyor. Değişik bir tatlı hoşuma gitse de bir çataldan fazlasına cesaret edemedim.
Yılbaşının yaklaştığı şu günlerin en güzel özelliği güzel parlak ışıklandırmalar olsa gerek. İzmir de de alsancak, konak, saat kulesi ışıklara doymuş fotoğraflık olmuş durumda.
Rezzan teyze burada olsa herhalde fotoğraf makinesini elinden hiç bırakmazdı.
Fotoğrafta bokeh tekniğini denedik fakat pek başarılı olamadık bu yüzden fotoğrafı paylaşmadm. :)

Yeni yılın ardından hemen malesef ki finallerimin başlayacak olmasıyla hüsrana uğrasamda bu yıl sömestır tatilinin1 ay oluşu beni heyecanlandırıyor :) İstanbul da yapılacak bir dünya şey olacak :)

Yeni yılda herkese öncelikle sağlık sonra da planlarınızı gerçekleştirme olanakları diliyorum.

Umut dolu yıllar dileğiyle.

http://fizy.com/#s/3hwodp


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...