10 Ocak 2013 Perşembe

Bavullar, yollar, hayatlar





Her yolculuk öncesi gün duygu karmaşası yaşıyor. İki farklı şehir de bir hayata sahip olmak güzelliğinin yanında zor bir durum. Yolculuklarda hiçbir zaman tam olarak sevinip tam olarak üzülemiyor insan, hep bir duygu bulanıklığı. Alınacaklar listesi ardından listedekileri bavula koyma koşuşturması, kesin bir şey unuttum paniği 3-5 kontrolden sonra anca diniyor. Aynı ülke içinde inanılmaz farklı havalara sahip iki şehir ve benim hep mevsimini tutturamadığım kıyafetlerim. İzmir'de hava çok soğuk İstanbul da ise kar var. Balık etinden hallice görünecek kadar kat kat giyinmeyi planlıyorum.
Bol aile fotoğrafıyla döneceğim 5 haftalık İstanbul tatilim için kıpır kıpırım. Hem bu sefer annemin doğum gününde yanında olacağım için keyiften dört köşe oluyorum.

En özel bağları yolculuktan önceki gün ve dönüş günü coşan bir ilişkim var. Yolculuklar ve özlemle beslendiğimize inanıyorum bazen.
Bir insanı sevgili olmaktan öte insan olarak sevmek, onunla kaliteli vakit geçirmek, varlığından mutlu olmak diye bir şey olduğuna inanıyorum. Bazen tıklım tıklım onunla dolmak iyi bir şey.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...