8 Ocak 2013 Salı

Sıcak su torbası, polar battaniye, ev ayakkabısı

Bugün son sınavımla tatilimin başlangıcına sevinemeden soğuk hava kütlesi yüzüme yüzüme vurdu. Burada kar yağmadığı için soğuk nemle beraber etkisini arttırdıkça arttırdı. Havanın soğuk olduğunu bilip lahana gibi kat kat giyinmeme rağmen her rüzgar esişinde rüzgarı iliklerime kadar hissettim. 5 dakika telefonla konuştum elim soğuktan yanmaya başladı. Haberlere göre bu daha kışın başlangıç soğuğuymuş.

İstanbul'da durum daha da vahimmiş. Arkadaşlarım kar nedeniyle işten erken çıkarılmış.Otobüs,dolmuş bulamayıp yürüyenlerin haberini de aldım. Kazalar falan derken. Birde sokakta yaşayan onca insan ve hayvanı düşününce bir kez daha kıştan o kadar da hoşlanmadığımı anladım.

İzmir de kedi evlerini yerleştirdik,neyse ki sokağımızda kedilerle yakından ilgilenenlerde var yemeksiz , susuz kalmıyorlar. Birçok dişinin kısırlaştırması da yapıldı.

Cuma günü İstanbul yollarına düşeceğim. İstanbul'a gidince de hemen apartman çevresine kedi evleri yapacağım. Neyse ki sitede de kedilerle ilgilenen bir sürü kişi var.

Bu sıralar çok güzel bir kitap okuyorum. Eylülümüzün Hasana hediye ettiği ama Hasandan önce benim kaptığım kitap Nick Hornby- Juliet Çıplak. Yazarın dili özellikle de inandırıcılığına hayran kaldım. Uzun süredir bu kadar hevesli kitap okumamıştım herhalde.

Son izlediğim ve çok beğendiğim bir diğer filmde yine Eylülün önerisi High Fidelity . Film drama ve komedi türlerini içeriyor. Yine Nick Hornby nin romanından uyarlama. Yönetmeni bilenler için aynı zamanda Cheri ' nin yönetmeni. Film hakkında çok fazla bir şey söylemek istemiyorum çünkü direk izlemenizi istiyorum.

Kışın, siz dondurucu soğuğu hissetmeden geçmesini dilerim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...