2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Yıl Geldi Hoş Geldi



Yeni yıla evde tıka basa yiyerek girenler kervanındaydık bu yılda. 2013 nedense daha bir umutlu,iyi huylu hissettiriyor. Yeni yılın ilk gününde her zaman en az 1 saat durakta beklediğimiz otobüsün biz durağa gider gitmez gelmesiyle umut dolduk. Yeni yılın ilk finaline bugün girdim. Yılbaşının hemen ertesinde olduğu için keyif kaçırsa da inanılmaz iyi geçti, mutlu etti. 

Bugün İzmir'de olduğuma bir kez daha sevindim, insanıyla gurur duydum,mutlu oldum,umutlandım. 

2 yol ortasındaki ince kaldırımlı alanda karşıya geçmek isteyen ama bir yandan da korkudan ne yapacağını şaşıran büyük şaşkın sokak köpeği gördük bugün. Yol büyük ve arabaları hızla geçtiği bir yoldu. Biz çözüm bulmaya çalışırken. Bir adam karşıya koştu koca köpeği kucakladı, neredeyse ona da araba çarpıyordu bunların hiçbirini önemsemeden kucağındaki köpekle yol kenarına geldi.Onu yavaşça yere bıraktı ve yaptığı şey hiç önemli bir şey değilmişcesine durakta bekledi. 
İnsanlar ona teşekkür ettiğinde mütevazi bir şekilde kafa salladı. 
2013 e böyle bir olayla başlamak insanlar konusunda umutlanmama, İzmir'i insanını daha çok sevmeme sebep oldu. 

O adam bence dünyadaki her güzel şeyi hak ediyordu. Hayatım boyunca asla unutmayacağım olursa torun tombalağıma anlatacağım bir anı bıraktı hafızamda. 

İzmir öyle güzelsin ki pamuklara sarıp saklamak lazım seni.






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...