22 Mart 2013 Cuma

Falan Filan

Bloga yazmayalı neredeyse iki ay oldu. İstanbul'dan geldim, okula başladım, ehliyet almaya karar verdim. Hatırladığım birçok iyi şeyin yanında hatırlayamadığım kötü şeylerde var.

Evde bir değişim halindeyiz. Eşyalar gidiyor, eşyasız kalıyoruz, yerleri değişiyor, yenileri geliyor ve tabi ki bu arada sinir harpleri yaşıyoruz.20 gündür koltuklarımızın gelmesini bekliyoruz. Mağdurluğun sınırlarını çoktan aştık. Kamburlaştım , vücudumda olan bir gıdım kıvrımda oturmaktan yok olup gitti. Sürekli bir sırt boyun ağrısı içerisindeyim. Aldığım sırt korsesi beş para etmez bir şey çıktı. Ucuz her zaman da iyi olmuyormuş.
Koltuklarımızın hikayesi ise tam bir fiyasko. Önce on gün sonunda kumaş olmadığı ortaya çıktı yeni kumaşlar seçtik bu sefer de hafta başından beri her gün koltuklarımızı sözde getiriyorlar. Her gün bir umut yaşıyorum ve akşamı yine hüsran. Bugün kesin olduğunu söyleseler de umudu kaybettim.

Bugünün 2. şanssızlığı ise ocak almak için önce 45 dakika bekledim sonra ise bir adet ocak olduğunu ve benden 10 saniye önce girenlerin onu aldığını öğrendim. Sonra gözlerimden çıkan kırmızı ışınlarla herkesi öldürdüm ama bunu onlara söylemedim.

İzmir'de birkaç hafta öncesinde yaz misali olan havalar bu ara bir garip. Dün tüm gece boyunca camları titreten şimşek, gök gürültüleri ve yağmurlar yağdı. Yani İzmir'in amazon yağmurları sezonu başladı.

2 haftadır güneşli pazar günleri yürüyüşe çıkıyoruz. Geçen hafta sağ gösterip sol vurduğu için az yürüdük ama önceki hafta dağlar bayırlar gezdik. Fark etmeden neredeyse 10 km yol yürümüşüz.
Geçenlerde okuduğuma göre haftanın beş günü her gün 30 dakika yürümek günlük spor ihtiyacımızı karşılıyormuş. Şimdilik bunu uygulama çabasındayım.

calm down  bu benim instagram tadındaki tumblr ım. genelde fotoğraf paylaşsamda bloga göre daha güncel tutuyorum.


Şimdilik benden bu kadar iyi hafta sonları dilerim :)

1 yorum:

memento mori dedi ki...

biz de internet yüzünden çok mağdurduk o yüzden çok iyi anlayabiliyorum
havanın sağ gösterip sol vurması da bi ayrı mesele. lan tam montu evde bırakayım hava negüzel diyorum gafil avlıyor pis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...