22 Ağustos 2013 Perşembe

bu aralar limondan da ekşiyim

Geldiğimden beri İstanbul'da hava şahane. Evden sadece bir kez çıktığım için mi yoksa yüksek katta oturduğumuz için mi bilmem ama burada hava ara ara kapalı ve hep rüzgarlı.
İzmir'den bir an önce ayrılmak için alelacele hazırladığım bavuluma fotoğraf makinemi koymayı unuttuğum için fotoğraf çekemiyorum. Onun yerine evdeki filmli makineyi kullanıyorum. Henüz dino'dan başka hiç kimsenin fotoğrafını çekmedim.
Ev temizliğiyle kendimi avuttuğum günlerden bugün balkonu temizleyip toparladım ve eşyaların yerleriyle oynadım. Kendi odam, oturma odası, salon, küçük tuvalet ve balkon dışında sanırım geriye elden geçirebileceğim bir tek annemin odası kaldı. O da bitince durumun vahimliği devam ederse sırada ananemin evi var.
İnternetimizin kotası ve benim hard diskimi unutmam yüzünden şuan sadece tv de verilen filmler ve cnbce ile idare ediyorum. Kitabımı tüketmemek için her gün bir bölüm okuyorum. Kısa bir süre içinden evden çıkmam zorunlu hale gelecek.
O zamana kadar İstanbul'un yorgun kalabalığına ve sıcağına karışmayı reddediyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...