20 Ağustos 2013 Salı



Cumartesi sabahı İstanbul'a geldim ve o gündür odamı temizliyorum topluyorum bir şeyleri atıp ayırıyorum. Bugün anneme odamın duvarlarını mı silsem dememle fark ettim ki olay sanırım kendimi oyalamadan ibaret.
Bir de üstüne okulun son yılı olmasıyla eve geri getireceğim bir sürü kıyafeti odaya sığdırma telaşı sardı.
Giymediğim her şeyi ayırdım, biblolar ve ıvır zıvırları attım. Kitaplarımı sahaflara götürmek üzere ayırdım. Hala odam kalabalık geliyor ve eminim ki ben yarın odamda kendime yeni bir iş çıkarıcam.
Neyse ki günler bir şekilde geçiyor. Gündüzüm odamla uğraşırken akşam ise yemek,bilgisayar,kitap okumak ve çayla geçiyor. 1 hafta geçti bile. Kendimi daha iyi hissetmekle birlikte odamda köklü değişiklikler yapmaya devam ediyorum.

Annemin benim için dolapta biriktirdiği çikolatalar olmasa hayat çok daha zor olurdu.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...