24 Eylül 2013 Salı

Sonbahar bizi terk etti

Havanın bir anda kışa dönmesiyle birlikte grip de oldum neyse ki. İlaçlar burun damlaları derken bugün biraz daha iyi olsam da öksürüğüm sağ olsun ağzımdan organlarım fırlayacakmışcasına şiddetini sürdürüyor.

Bununla beraber güzel şeylerde oluyor. Hayatımda ilk kez mektup alacağım için çok heyecanlıyım. Muhtemelen şuan yollarda olabileceğini düşündüğüm asker mektubumla İzmir de buluşacağız. Apartmana girer girmez ilk posta kutusuna bakacağım heyecanla. Düzenli telefonla konuşsak da mektubun ayrı bir güzelliği olduğuna inanıyorum.

Geçenlerde Dino onu İstanbul'a getirdiğimden beri ilk kez kucağıma geldi. Okuyunca e ne var bunda gibi gelse de Dino duygularını belli etmeyen bir kedi. Kucağı geldiği nadir anlar vardır ve bu kucağına geldiği insana bayram havası verir.
Sadece sabaha karşı gün ağırmadan gelip her yerini sevdirir. Gün içindeyse nadir sevdirir. Genelde bizim yanımıza gelmez biz onun yanına gideriz. Öyle de evlere şenlik bir karakter.
Geçen gün kucağıma geldiğinde neredeyse sevinçten çığlıklar atacaktım. O şokla beraber hiç kıpırdamadan o anın tadını çıkardım. Sanırım hayatım boyunca Dino yla ilgili unutamayacağım bir anım daha oldu.

Grip sayesinde kat kat giyinip sıcacık yatakta bol bol film izliyorum.

Ara mevsimlerin bizi terk ettiği bu günlerde grip olmamanız dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...