3 Ekim 2013 Perşembe

neyse ki rüyalar var




Uzun zaman önce çok güzel bir defter hediye etmişti Eylül bana. Yıllardır sakladığım kullanmaya kıyamadığım defterimi çok özel bir amaç için dün kullanmaya başladım. Defterime "Sevgiliye Mektuplar" adını verdim. İçimden geldikçe mektup gibi yazıp tarihleyeceğim.  Bana güzel duygularla armağan edilen defteri bende güzel duygularımla doldurup güzel ve özel bir insana hediye edeceğim.
Sanırım hayatımda ilk kez bu kadar sık rüya görüyorum. Bu kadar sık ve içinde onun olduğu üstelik de gerçekmiş gibi hissettiren rüyalar görmek öyle tatlı ki. Bir de üstüne mektuplar yazılar.
Tahminimden çok daha güçlü ve sağlıklı atlattığım ve atlatmaya devam edeceğim bu dönem eminim ki  duygularımın oturması, gelişmesi ve güçlenmesi açısından süper sonik olacak.

Neyse ki steremood var. Ne hissettiğimi yazıp çıkan playlist i keyifle dinliyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...