7 Kasım 2013 Perşembe

Beynimi resetlemem lazım

Kısa süre içinde şehirler arası git gel yapınca karman çorman oluyorum. Bugün yine yolda yürürken durup bir an neredeyim diye düşündüm. Aynı anda iki şehirde yaşamak aslında o kadar da güzel olmuyormuş bir süre sonra. Her anlamda ikiye bölünmüş durumdayım. Ve fazlasıyla yoruldum. İzmir'i çok sevsem de bir an önce mezun olup gerçek şehrime dönmek istiyorum. Ailem, kedim, arkadaşlarımla aynı şehir sınırları içinde olmaya ihtiyacım var. Bazen yalnız hissediyorum bazende insanlar fazla geliyor çekemiyorum. Şu duygu yorgunluğundan kurtulduğumda her şey daha güzel olacak.

Son 88 gün. Haftaya şehirleri saymaya başlayacağız.

ve ben tabi ki gribim.

1 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

geçmiş olsun canım.

mevsimler ruh halleri diyelim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...