8 Kasım 2013 Cuma

Dikkat mıç mıç bir yazı

Off şu an duygu seli, sevgi pıtırcığı gibi garip duyguları yaşıyorum kendi kendime. İğrenç ama kendi çapımda sevimliyim .
Sabahın köründe kalkıp Hasan'ın bana yolladığı ilk asker mektubunu okudum tekrar sonra fotoğrafını çekip instagrama koydum yeni mektup istiyorum diye. Aynı saatlerde benim yaptığımdan habersiz Hasan'ın bana mektup atması :'). Telepatik olarak anlaştığımıza dair arada böyle şeyler oluyordu ama şuan bunun olması evde kendi çapımda bir duygu seli, bayram havası yarattı.

Bu yazı fazlasıyla mıçmıç, aşk yüklü ve iğrenç gelebilir belki başka zaman olsa bana da gelirdi ve asla yazmayabilirdim ama şu dönemde psikoloji ve sevgisel durumlar tamamen farklı oluyor.

Son 82 gün daha böyleyim ardından düzelirim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...