8 Nisan 2015 Çarşamba

benim hala umudum var

video


Bu son düzlük engellerin, özlemin ve ayrılığın olduğu. 
Bu son düzlük iç çekişlerle dolu.
Güzel günler hiç öyle kolay havadan inmiyor. Öncesinde bir batırıp çıkartıyor, çökertiyor, sınırları zorluyor sonra tam ohh rahata kavuştum derken bu süreci birkaç kez tekrarlatıyor. Bu aşamalar sonunda hala hayatta kalabiliyorsak elde ediyoruz bir şeyleri. Keşke böyle olmasa hep mutlu olsak, bu yılda kötü geçti demesek. Maalesef geçiyor. En son ne zaman bu yıl çok güzel geçti hiç bitmese dedim hatırlamıyorum. Ama asilik de yapmıyorum sevgili karma en azından hasta olmadım, tekrar o hastane günlerime, suratı Tim Burton karakterine dönen banu ya dönüşmedim.
Kenardan köşeden şükredecek bir şey bulmak lazım.

İnternetten yoga yapmakla ilgili şeyler araştırıyorum. Farklı bir düzene geçmeden önce kendimi psikolojik olarak arındırmak ve bir şeylerin üstesinden gelebilmek düşüncesindeyim.

Bu yazının da sonunda dünyanın tüm oksijenini içime çekiyorum.

...

https://youtu.be/EymAJQ-Ki3U

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...