6 Mayıs 2015 Çarşamba

Ve bugün yine içimden keşke astronot olsam diyorum.

İnsanların en sevdiği şey soru sormak. Hayat kurcalamak. Bazı şeylerin cevabını kendin bile bilemezken üstüne bir de meraklarını gidermek için bir ton soru sorarlar. Sen bilmiyorum dedikçe daha da üstüne gelirler. Daha benim bile cevapları hakkında tahmin yürütemediğim sorular var. Üstüne bir de muallak geleceğim var. İnsanlar neden bu kadar meraklı. Herkes böyle sorularıyla, bencil beklentileriyle üstüme geldikçe asosyal olma isteğiyle dolup taşıyorum. Bütün gün evde oturup herkesten uzakta sessiz sakin yatağımda yaşamak istiyorum. İnsanlar bencil, insanlar meraklı bense sadece yorgunum. Dünyada kaçıp başka gezegenlere tatile gitmek istiyorum.

Ve bugün yine içimden keşke astronot olsam diyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...